Doprava zdarma na všechny produkty🔥

Pravidla pro vracení zboží

Vynakládáme veškeré úsilí, abychom zajistili vysokou kvalitu prodávaných výrobků a aby byli naši zákazníci při nákupu v našem internetovém obchodě vždy spokojeni. Zavazujeme se, že výrobky zakoupené našimi zákazníky dodáme bez jakýchkoli závad, pokud však zjistíte nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás a společně budeme hledat příčiny a řešení problému.

PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Na 30denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy má nárok pouze zákazník, který je spotřebitelem. Podle § 22 odst. 1 občanského zákoníku je spotřebitel definován jako fyzická osoba, která činí právní úkon s podnikatelem, který přímo nesouvisí s její hospodářskou nebo profesní činností.

Právo na odstoupení od smlouvy:
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 30 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 30 dnech ode dne, kdy jste převzali zboží nebo kdy zboží převzala vámi určená třetí strana, která není dopravcem.

Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás informovat (Forvega Krzysztof Zamojski, ul. Kocmyrzowska 165, 32-010 Sulechów) o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem) nebo prostřednictvím elektronického návratového formuláře dostupného na webových stránkách internetového obchodu.

Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ale není to povinné.

Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy zašlete informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy.
Přímé náklady na vrácení zakoupeného zboží nese zákazník. Dobírku proto nepřijímáme.

Vrácené zboží prosím adresujte na:

Paxy - Forvega Krzysztof Zamojski
Vratimovská ulice 681/80
71900 Ostrava - Kunčice

Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy je vyloučeno v případě:
Smlouvy, jejichž předmětem plnění je nerekonstruovaná věc vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo určená k uspokojení jeho individuálních potřeb. Obchod forvega.cz informuje své zákazníky o těchto produktech v popisu na kartě produktu.


VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(tento formulář je třeba vyplnit a vrátit pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)
- Adresát Forvega Krzysztof Zamojski, ul. Kocmyrzowska 165, 32-010 Sulechów
- Já/my(*) tímto oznamuji(*), že odstupuji(*) od kupní smlouvy na následující zboží(*) od smlouvy na dodávku následujícího zboží(*) od smlouvy na zhotovení následujícího zboží(*)/od smlouvy na poskytnutí následující služby(*).
- Datum uzavření smlouvy(*)/odběru(*)
- Celé jméno spotřebitele (spotřebitelů)
- Adresa spotřebitele (spotřebitelů)
- Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze v případě, že je tento formulář zasílán v papírové podobě)
- Datum
(*) Nehodící se škrtněte.


REKLAMACE ZBOŽÍ

Platí pro zákazníka, který je spotřebitelem**:**
Jsme povinni dodat zboží bez vad. Zákonná odpovědnost za vady prodaného zboží (záruka za vady) se uplatní v rozsahu stanoveném v § 556 a 556[1]-556[3] a následujících občanského zákoníku..

Stížnosti lze podávat**:**
- písemně na tuto adresu: Forvega Krzysztof Zamojski, ul. Kocmyrzowska 165, 32-010 Sulechów
- e-mailem na adresu:
- nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách obchodu.

V případě uplatnění práv ze záruky jste povinni doručit vadné zboží na výše uvedenou poštovní adresu na naše náklady, pokud to považujeme za nezbytné pro vyřízení reklamace. Pokud by dodání zboží bylo nepřiměřeně obtížné vzhledem k povaze zboží nebo způsobu jeho instalace, jste povinni nám zboží zpřístupnit v místě, kde se nachází. Zavazujeme se, že na stížnost odpovíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od jejího podání.

V rámci záruky jsme odpovědní, pokud je fyzická vada zjištěna před uplynutím dvou let od data dodání zboží. Pokud je předmětem prodeje použitá movitá věc, je záruční odpovědnost jeden rok od dodání.
Při podávání stížnosti se doporučuje:
(1) poskytnout informace o předmětu reklamace, zejména o druhu a datu závady;
(2) uvést požadavek na způsob odstranění vady (výměna zboží za nové, oprava zboží, snížení ceny, odstoupení od smlouvy - pokud je vada podstatná);
(3) poskytnout kontaktní údaje stěžovatele.
To obchodu usnadní a urychlí vyřízení stížnosti. Doporučení uvedená v předchozí větě jsou pouze nezávaznými pokyny a nijak neovlivňují účinnost stížností podaných bez uvedení doporučených informací.

Platí pro zákazníka, který není zároveň spotřebitelem:
Kupující, který není zároveň spotřebitelem, ztrácí svá práva ze záruky, pokud zboží neprohlédl v době a způsobem obvyklým pro zboží tohoto typu a neoznámil vadu prodávajícímu ihned, nebo pokud vadu zjistil až později, pokud ji neoznámil prodávajícímu ihned po jejím zjištění. Není-li vada oznámena, považuje se zboží za převzaté. Výše uvedené neplatí v případě podvodného zatajení vady z naší strany. Stížnosti lze podávat písemně na adresu obchodu a e-mailem.

POŠKOZENÁ ZÁSILKA
Naše zboží pečlivě zabezpečujeme při přepravě, aby je zákazník obdržel v neporušeném stavu. Z tohoto důvodu vás žádáme, abyste nás neprodleně informovali, pokud obdržíte poškozenou zásilku. Níže uvádíme naše doporučení, která vám pomohou reklamovat zboží s poškozenou zásilkou:

  • otevřít zásilku v přítomnosti kurýra a zkontrolovat její stav.
  • pokud zjistíte poškození při přepravě, požádejte kurýra o sepsání protokolu o poškození, který bude podkladem pro reklamaci.
  • doporučujeme také pořídit fotografie poškozené zásilky.
  • zašlete svou reklamaci spolu s protokolem o škodě a fotografiemi na následující adresu

Výše uvedené body jsou pouze našimi doporučeními, jak zefektivnit proces podávání stížností. Nejsou povinné, ale pomohou vám rychle a efektivně vyřešit poškozenou zásilku.
Jak mohu nahlásit škodu?
Pokud zjistíte závadu, je třeba sepsat protokol o škodě. Měla by být podepsána příjemcem i zástupcem kurýrní společnosti (řidičem).
Formulář by měl být vyhotoven ihned po obdržení poškozené zásilky a měl by obsahovat:
1. datum a čas vyplnění formuláře o škodě,
2. datum a čas doručení zásilky příjemci,
3. popis stavu zásilky (obal a výrobek), popis poškození, informace o tom, jak byla zásilka zabalena.
Nezapomeňte si všímat případných oděrek nebo promáčklin na kartonu. Často není poškozen samotný obal, ale výrobek uvnitř.

IdoSell Trusted Reviews
5.00 / 5.00 8 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2024-04-21
Vše v pořádku, vyřízení rychle a zodpovědné. Dekuji
2024-03-13
Ok
pixel